Dziesiąty magazyn w 7R Park Kraków gotowy

Kolejny obiekt magazynowy, którego generalnym wykonawcą jest FB Antczak, został oddany do użytkowania i przekazany inwestorowi. W ramach 7R Park Kraków w Kokotowie – największego parku logistycznego w portfolio 7R – powstał nowoczesny, proekologiczny obiekt o powierzchni ponad 33 tys. m kw.

7R Park Kraków to największy park logistyczny w portfolio 7R o łącznej powierzchni ponad 213 tys. m kw. Pierwszy obiekt w ramach tej inwestycji został oddany do użytkowania w 2015 roku. Od tego czasu 7R sukcesywnie rozbudowuje kompleks, przyciągając do Małopolski najemców z branż: logistycznej, FMCG czy e-commerce. W ciągu 6 lat istnienia 7R Park Kraków podpisano umowy najmu z 33 firmami. Deweloper nie wyklucza dalszych planów rozwoju na tym terenie oraz w regionie.

Lokalizacja 7R Park Kraków przy drodze ekspresowej S7 oraz w pobliżu węzła Bieżanów i połączenie komunikacyjne z centrum Krakowa zadecydowały także o atrakcyjności nieruchomości, która stała się siedzibą takich firm jak: Rohlig Suss Logistics i Teekanne czy PGD Polska, Excellent, DHL oraz JAS-FBG.
Generalnym wykonawcą najnowszego obiektu magazynowego na terenie 7R Park Kraków jest FB Antczak. Oddany właśnie do użytkowania obiekt został wybudowany w standardzie proekologicznym i uwzględnia takie rozwiązania, jak instalacja fotowoltaiczna, stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych czy łąki kwietne, które pełnią funkcję korytarzy ekologicznych, odgrywając znaczącą rolę w ochronie różnorodności biologicznej. Proekologiczne podejście przejawia się także w nowej elewacji, której wertykalny układ i stosowane kolory asymilują się z otoczeniem. Integralną częścią projektu jest także zieleń w postaci roślin pnących i drzew.

Największym najemcą w nowym obiekcie będzie konsorcjum spółek BrandBQ Sp. z o.o. i Answear.com. BrandBQ jest właścicielem marki modowej Medicine, sprzedającej w prawie stu sklepach w galeriach handlowych oraz w sklepie internetowym WearMedicine.com. Answear.com natomiast jest platformą cyfrowej sprzedaży dla ponad 400 światowych marek odzieżowych, na siedmiu rynkach Europy Środkowej. Spółka w I półroczu 2021 r. wypracowała 279 mln zł przychodu, co przekłada się na wzrost o 53 proc. rok do roku.

Powiązane wiadomości